blöööö

Det är någonting som säger mig att du inte är bra för mig, det gör att jag vill ha dig ännu mer.
Det är någonting som säger mig att du är en sån person som flörtar med allt och alla, det får mig att vilja vara allt och alla.
Det är någonting som säger mig att du är omöjlig att ha för sig själv, därför vill jag ha dig för mig själv.
Det är någonting som säger mig att du är en utmaning, jag älskar utmaningar.

(snodde den från carro) haha carro den va för bra för att ja skulle tro att det va du som skrivit den (a) :D <3  







BP - AIK slutade 2-3 wihuu! TUR att ni vann asso... bara för att jag sj spelar i BP betyder det inte att jag håller på dem.. :p men måste erkänna att BP fan lirade bra ! aik's tredje mål kom ju inte förns i 92: a minuten alltså övertid! fan va skönt det var!
Sedan var det träning & nu är jag så grymt jvla trötttttttttttttttttt ! är på sämst humör allting känns åt helvette nu.
Imorrn har vi seriepremiär mot favorit tippade tyresö, ASSO IMORRN KRIGAR VI TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tjuuuuuv !!!!!

2009-04-19 @ 21:23:23
URL: http://carjan.blogg.se/
Postat av: linn

mahahaha

2009-04-19 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0