äntligen är det grimsta! <3

tjollahopp! då var vardagen tbx igen då ! startade dagen med lunch på cc !  hade glömt ladda på matkortet så fick betala för matfan men men ,, efter det var det matte sen slutade vi men jag och hille var kvar i skolan för vi skulle plugga men så blev det inte.... vi satt bara o snackade blajja med 3 muppar xD hoho.. damn,, har omprov i matte på torsdag morgon.. jag MÅSTE plugga, men känner att det inte blir av.. tur att man inte har träning imorgon då, blir råpluggning för mig!

om cirkus 1h ska jag ta cykeln till grimsta för att tagga till fotbollsträning hihi  :D wieee... ÄNTLIGEN är det grimsta som gäller, baaara grimsta! försäsongen är över och på måndag nästa vecka är det seriepremiär!

    
dagens



ohh vill bara kraaaaaaama dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0