livsglädje

Ville mest bara dela med mig av att jag älskar Kho Phangan, Thong Nai Pan, Yai Beach! Så chill & underbart! Igår blev det ännu mera sol, bad & bus! När det närmade sig eftermiddag & det blev "svalare" så körde jag en favorit i repris med att springa på stranden med Ken! Sist var för c:a 9år sedan.. & det slutade med att jag nästan svimmade i vattnet bredvid syrran efter haha! Nu har Ken tränat till och från i nästan 3 månader & jag har sprungit sammanlagt EN gang under våra 3 månader haha! Envis som jag är skulle jag springa med honom anyway och satan i gatan vilket tempo! Hängde på honom 4längder, sprang 1 själv och gick 1. Helt slut men helt ok för att vara så gott som helt jvla otränad? Bir ändring när jag kommer hem, jag är ju på semester ;) haha. Mina tår började göra ont under springturen också och efteråt såg jag att blodblåsorna(?) var tbx.. Fick ju samma på Bondi Beach men trodde att jag klivit på en av de tusen maneterna som låg på stranden.Icke då, man kan få så av att springa barfota på stranden. Herregud aldrig fått det förut, men som sagt... det kommer väll med åldern!!
Efter träningspasset så var det ju perfekt för att basta hos munkarna! Iggy fick sitta och dra med naglarna på min rygg haha. usch huden verkligen ramlade av! Hem och fixade oss lite snabbt följt av mys-middag med stjärt, iggy & vilda på Pen's :):) Syster kom och joinade oss för en sväng till Dolphins! blev dock inte så sent då Iggy har ont i örat igen stackarn & min mage som är dum mot mig.
Idag har vi ....SOLAT haha ovanligt. Kommer knappt gå att blogga något under veckorna här då vi knappt kommer göra annat än att sola! Men jag klagar inte på det ;)
Jag & vilda tröttnade tillslut och tog oss en varsin massage! Fan vad jag ska skämma bort mig här borta! Helt underbart!!! Kommer vara vigare än vigast när jag kommer hem :p
Efter det tog jag & Stjärt oss en middag vid vattnet :)
Nu sitter vi här på Syrrans altan ensamma och bara har det jvligt najs! Alla barnen ligger nu & sover, Kenson & Systeryster är ute och tar 1 kanske 2 eller 3,4,5? drinkar hihi :)
Feta typ paddor som smiter in hit, as äckligt! Jagar ut dom med kuddar :p
Imorgon vankas Fullmoon!
så går det tydligen när man är gammal & springer...?
Mina finisar Iggy & Vildis
Någonting säger mig att Challe inte gillar att bli smygfotad?
Älskade Yai Beach
Stjärt under dagens middag :)
btw.. Första dagen här så beställde jag 1 chang & 1 singha.. CHANG VANN.

btw igen.. Syrran ringde.. Vi blir nog kvar här ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaba ! Är det en sjörövar unge som strandat hos er ? Pappa hemma ifrån London ! Helt underbar resa. Fick se århundradets match på Emirates stadion. Fullsatt, 60.000 fullt tryck lovar. Finns inget i fotbollsväg som slår detta.Kram

2012-03-10 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0