trist inlägg med avsked & inga bilder

Klockan är 15:30 & jag ligger ute på altanen nerbäddad i en stor mysig handduk. Legat här typ hela dagen,pillrena har fått fart på magen! Sov i samma säng som en katt har gjort de senaste månaderna & min hals retas med mig.. Kompis det går bra nu, förutom magen så kan jag ändå erkänna att jag har det rätt mysigt. Har chattat med mamsen precis.
Igår vinkade vi av syster & gänget som skulle hem till Svedala. Konstigt att vi vinkade av dom och inte tvärtom, att vi bor kvar här utan dom. Gud vad tyst det är,för tyst! Saknar alla barnen redan och Åsa & Ken såklart! När vi vinkat av dom och torkat lite tårar så mötte vi upp Jannica för lite shopping och matmys :) Senare tog vi en TucTuc hem hit igen & alltid lika glad att man överlevt resan över bergen i en kolsvart djungel med en fartdåre bakom ratten ;p Vi lyxade till det med att packa upp våra kläder & hänga det på galgar! Första gången på 3 månader snacka om lyx och att känna sig som hemma :)


Carros dator funkar igen, hon köpte ny sladd i Bangkok så går att ladda nu ;) Är bara lite osäker på om man vågar sätta in sim-kortet eller inte. Blir nog lite sämre uppdatering nu framöver samt dåligt med bilder..? Gud om 6dagar landar min pojkvän på Samui haha tror nog inte på det förrens jag kramar om honom!

Kommentarer
Postat av: SYSTER

ÅÅÅÅ nu är vi hemma och det känns o.k! Nya köket är mer än fint, skönt att sova utan sniglar paddor och guuud vet vad; MEN älskar TNP och er och stranden och Diiia och ALLT!! Fortsätt njut av paradiset, puss puss från alla!

2012-03-11 @ 18:37:12
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: ulrika

Nu vill jag ha uppdatering!!! Puss

2012-03-17 @ 14:28:00
Postat av: syster

HALLÅÅÅÅÅÅ kan du blogga eller!!!! Vi vill ju veta hur ni har det! så har jag en shoppinglista oxå ha ha tur att Micke e stark! Puss puss

2012-03-18 @ 21:19:13
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: Linn

Iggy & Vilda uppdaterar inte heller!! Lilla micke kom hit med EN väska och vet du.. Den ska jag shoppa grejer i! :p

2012-03-19 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0