PANG!kok

Cairns-Sydney 3h, Sydney-Bangkok 9h & vi landade har i Bangkok sent igarkvall! Vi lyckades fa 2st natter precis efter varandra & aven fast bade jag & Stjart vaknade tidigare an vantat imorse sa kanner jag hur mina ogonlock hanger!! Blir nog ingen bra somn for mig inatt heller! Sliten tjej..
Pa Sydneys flygplats fick vi panik nar vi sag en Victorias Secret affar, vi hade 15min pa oss & fan vad vi plockade pa oss underklader! hahah Nojda tjejer hoppade vi sedan pa planet till Bangkok som blev forsenat pga att en passagerare som skulle med inte fick lamna Australien for nagon anledning haha bra jobbat! Sa de var tvugna att leta efter personens vaska innan vi kunde lyfta!

Nu har vi 5 veckor pa oss att chilla innan vi ska hem! Gud vill inte tanka pa hemfard annu!! Tiden pa Nya Zeeland & Australien gick alldeles for snabbt! Vad hande med tiden igentligen??
... & om 14 dagar anlander min fina pojkvan ocksa! Livet ar allt BRA nu ;)



Vi lever iaf & alldeles snart far jag krama mina finisar :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo min fina ! Resorna verkar funka bra för er !Skulle ni åka buss ifrån Bankok, eller inrikes ? Snart får du träffa dina syskon barn, kul.Kommer ni vara kvar där eller blir det fortsatt resande i Thailand ? Flyger Micke direkt till Koh Samui. Kramar ps själv åker jag till London på tisdag och träffar Zlatan på kvällen när de spelar mot Arsenal i C L.

2012-03-03 @ 11:22:58
Postat av: mams

Njut av era 5 sista veckor med mycket sol, bad och fullmanepartyn!! pussa pa alla finisar pa Koh Phangan fran mig!! saknar dig i massor.............

Jag har "bara" 10 veckor kvar har ;)

2012-03-03 @ 11:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0