Khom loy

När små grapparna snarkade så gick Vilda, Ken & Åsa iväg på en sista mys stund på stranden & jag, Iggy & Stjärt stannade här och kollade på film. När de kom tillbaka så skickade vi upp en lykta gjord av rispapper(kallas för khom loy) & önskade. Nu packas det för fullt, eller dom är nog nästan klara. Känns konstigt att dom ska åka hem imorgon! Att vi ska stanna kvar här utan dom.. Vi åker nog med till Thong sala imorgon iaf om vi får plats i bilen! Vinkar av dom vid hamnen följt av lite shopping? Jag behöver ett par mysiga thai byxor!
.
Annars då, problem i paradiset: Jag har som sagt haft problem med magen sen vi lämnade Australien så idag införskaffade jag mig bajs tabletter! Inte hänt något mirakel ännu.. Magen blir mer svullen för varje dag som går snart kan jag inte ha några kläder längre! typ...
Halstabletter har jag köpt också, inte kul när man vaknade imorse.. Kan bero på spöregnet som kom under fullmoon :p + att vi rest konstant i snart 3 månader och nu börjar våra kroppar verkligen slappna av då vi snart varit på samma ställe i 1 vecka! Super skönt verkligen.
Berättade jag om våra ben? Syster tror sandflugor.. Jag vet inte vad jag tror förutom att det kliar satan och att det inte är någon vacker syn. Förkyld är jag också.. Jvla katter smiter ju in i rummet :p ahhja Nu ska vi snart gå & lägga oss!
IKVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0