HIKING

Shitt vilket segt(!) internet!! Blev en "blot" natt haha slutade kvallen med ett besok pa beachen! Saklart haha.. Direkt hem & stod i duschen med kladerna pa ett tag. Vi hittade en tval flaska och anvande seriost hela flaskan haha aldrig kant mig sa ren? haha luffar linn .. Nar vi vaknade imorse(?) gick jag bara direkt ur sangen och ivag till koket for att ata ett paket nudlar :p Tillbaks i sangen ett tag innan duschen fick ett till besok! Borjar kanna mig mer manniska nu!  Eftersom att jag lyxade till det med nudlar nu sa far det bli grot till middag! Lite torrt ar det men lyxar aven till det dar med lite russin till! Det svaraste har ar att fa till gott kaffe! Eftersom att jag inte vill bara omkring pa mjolk sa har jag kopt pulver,mjolk pulver! Men man blir mindre & mindre krasen ju langre man ar borta :p

Lite pixs fran min hiking igar :)



Tog en promenad ut hit & trodde seriost att jag skulel flyga ivag!



Den har lilla saken bor utanfor oss :) Forsta gangen jag sag den var jag nara att kliva pa den!




Det ar Carros kamera som ar "party kameran" & det gick inte att fa in bilder fran den nu :/ Sa tyvarr....


Kommentarer
Postat av: syster

Hej fina syster! Gud vilken äcklig ödla jag hade dött!!

Men va fint det är där ni är nu, jag är avis på dig! Du gör helt rätt som reser nu, modig du!

Vi saknar dig och ni har rum här n ni kommer, PUSS PUSS

2012-01-30 @ 05:35:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0