lever livet

Var seriost storsta pundaren som hade sangen over mig de 2 forsta natterna. Han STANK, pratade med sig sjalv och glodde pa mig utan att varken saga ngt eller rora en min.. Sa jag flyttade mig langt bort till en annan sang och imorse blev han utslangd! MOHAHA
Igar forsokte vi ta lite fina bilder men jag hade en sa kallad "ful-kvall"...
Idag har vi hamtat vara pass med Thailand visum fixat i! Jag har shoppat! Sa nu maste jag ha lite shopping forbud... Kinesisk nyar har vi firat ocksa eller aa va ju inte varsta draget sa vi drog hit ett tag. Skypat lite med min M precis :)

btw, igar sprang jag pa strande sa jag har knappt kunnat ga idag pga traningsvark i vaderna haha! Klev pa en manet gjorde jag ocksa!



Eftersom att solen inte tar har borta sa log vi en dag igar pa stranden(var lite molnigt) typ utan solfaktor.. haha brande mig lite sa idag vilade vi fran solen och hoppas pa sol sa det blir en heldag pa beachen imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När skaa du lära dig ? Man måste ha skydd och att solen tar även i moln. Såg att du tatuerat dig under tån,japansk sol, eller ! snyggt

2012-01-22 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0