Finns det en gud? .. HI BYRON BAY

Nar man antligen har haft fint vader, sol & bad vad hander da? Jo inatt tar vi bussen vidare till Byron Bay som sags vara ett paradis! Gick in pa yr.no och det ska verkligen regna typ flera dagar! Va-fan.. Tror seriost inte att det finns sa mycket annat att gora dar an att sola..  AAAAAAJA!
Vi maste iaf boka lite saker nu och planera var tid som ar kvar i australien sa 1 dag kan det vall regna men seriost finns det en vader gud??????
Idag checkade vi ut och motte Noemi for att ta Farjan over till Manly! Vadret har som sagt inte varit det basta sa blev inge badande (var anda haj varning), vi strosade runt & satte oss pa ett Cafe. Tog farjan tbx & strosade runt i ett omrade som kallas for "the rocks" inget spec.. lite aldre byggnade och bara ett lugnare stalle an city.. Efter det sa vi hejda till Noemi. Nu forsoker vi vall bara fa tiden att ga for att sedan hoppa pa bussen sen ikvall for ytterligare en 12h resa! Forhoppningsvis sover jag nog battre an vad jag gjort natterna har tillsammans haha. Ar det ingen pundare som ligger over mig och glor/stinker sa ar det en jvla dvarg som ligger under mig & snarkar som jatte samt stinker......
.
BYEBYE SYDNEY, BYEBYE OPERA HOUSE

ni verkar ha en del sno hemma nu.. haha och kallt... ska inte klaga sa mycket pa att det regnar men anda, ni kan vall ta regnet till er ocksa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Snygging !



Du blir mer och mer lik din far,ler.Efter regn kommer sol, så är det bara.Lasse och jag kommenterade era rums kamrater, hade varit läge att slå på där,ler. Hoppas ni inte vart av med ngt. Ni verkar vakna bägge två,bra. Är uppe i stugan nu. Ska se om jag kan få tag på ngn tjäder. Dom är bara lovliga januari. Åker hem på fredag igen. Sen väntar jag tills påsken att åka upp- Kramar ps glöm inte kolla i vattnet

2012-01-24 @ 15:43:08
Postat av: Iggy pop

Duktiga på att åka buss! Byron Bay ska va värsta partystället!

Jo just det skulle bara säga att vi har SOL hela tiden puss puss ses i februari men åk buss ni!

2012-01-24 @ 16:04:01
URL: http://iggyb.blogg.se/
Postat av: Linn

haha skit pa er! Det har verkligen spo regnat!!! alltsa thailand regnat! konstant i typ 18h :p Hoppas det ar solsolsol imorgon da det ar australian day!! sitter & vantar pa att kanske boka varan 3 dagars segling! mohahahah

2012-01-25 @ 09:12:46
URL: http://linnlissel.blogg.se/
Postat av: Ulliiis

Skitsnygg i blått!!:D

2012-01-25 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0