young wild free

Vi har varit 2 natter i surfers paradise! Jatte fint, verkligen turisthala men fint! Typ miami inspirerat...
Idag kom vi till Brisbane och SOL idag ocksa!! Jag ar nog mer city manniska an vad jag tror men vi hittade en "fake" beach typ mitt i city med typ pool vatten sa underbart chill haha! Inga vagor att akta sig for, och man behover inte tomma bikinin pa sand stup i kvarten!
Imorgon OOOM det blir daligt vader sa finns det en liten chans att vi drar till *trummor* IKEA! Men besvikelse att man far lingonsylt & graddsas till pommes!!!!? vad hande dar liksom haha. Ballerina kexen lockar dock ocksa... samt en pase bilar kanske? haha jaja time will tell. Vi lever iaf!
Tiden gar sa fort, redan februari! Vad betyder det? snart 22 barre! hihihihi
Trakigt nog sa akte Stjart pa halsfluss dagen innan Surfers sa den kvallen spenderades pa sjukan men nu borjar halsen friskna till efter lite tabletter!

Laten = AUSSIE! inte bokstavligen pappa.. Men jag alskar den!

Klart ni ska fa bilder ocksa! Borjar med lite surfers!



Idag, Brisbane


Kommentarer
Postat av: Iggy pop

Äsch skit i IKEA och kom hit istället! To the Big City Tongsala...not! Börjar bli lite uttråkade här nu....puss puss rök en fet prova måste du ju ha ha nu dog pappa just!!

2012-02-01 @ 09:04:58
URL: http://iggyb.blogg.se/
Postat av: Linn

hahah vi kommer snart och far fart pa stallet ha-ha. Halla kan du(syster) ga in och svara pa lite mejl eller???? dohhhhh alskar er ! :D

2012-02-01 @ 09:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0