varning for bitter tjej?

okej.. Betalar 5 AU $ for 1h internet som fan ar ju segt sa klockorna stannar! Mar skit illa i ovrigt, fattar inte. Kroppen som sager emot pa vad jag ater/inte ater. Forsoket att lyssna pa musik genom datorn resulterar i att det bara brusar, simpson hors fran rummet bredvid och en man med fiol pa altanen bredvid! Seriost,varfor klappar folk nar han varken sjunger bra eller spelar bra? Svettas gor jag ocksa! + att jag inte packat ihop mina saker annu! Skulle kunna lagga mig pa golvet & skrika tyst!!


Idag var vi iaf pa Australia Zoo! Var vall nastan som alla andra zoo.. Men med fokus pa krokodiller. Vi var pa show och jag + 3 till blev lurade sa vi stod upp infor x antal manniskor och imiterade en fagel bade rorelse & late en & en.. Om det var kul? lite faktiskt....
Fotades aven med en gullig men stinkande(!) koala pa 7ar samt en python som hette Charlie! Vet inte men maste nog saga att min systerson ar sotare! Aven fast det inte var sa farligt som jag trodde!
Chillade aven runt med lite kangaroos(lag bredvid 2st & borjade kannas som att man lag och chillade tsm med elin & finen haha <3)
Om jag maste vara besviken over nagot sa ar det vall "safarin",, okey jag sag noshorningar! Men valjer nog att ta mig till riktiga Kenya nagongang ist!

Imorgon tar vi bussen till Hervey Bay! Natten efter det drar vi pa varat camping aventyr! 2 Natter i talt, vakna av att vilda dingos slickar en i ansiktet?

bjuder pa bilder nar datorn tillater!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo tjejen ! Jag är inte bitter sa Tony Rickardsson, ha ha. Han har fått en uppföljare ! hade du varit hemma hade du fått hängt på till Stinsens centrum. Puss på dig, snart skiner solen igen. Pappa

2012-02-07 @ 19:29:09
Postat av: Syster

Hej fina, låter som att du skulle må bra av lite vätskeersättning. Köp lite och ha i en vattenflaska under dan, helt o.k och då mår du bättre! Puss puss vi ska kolla tigrar på samui idag,borde nog oxå åka t Afrika istället...

2012-02-08 @ 01:55:48
URL: http://iggyb.blogg.se/
Postat av: eileen

haha Linn<3 u make me so happy

2012-02-12 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0