welcome on board people!

Mina damer & herrar, flickor & pojkar, osv... Jag alskar att segla! Orkar typ inte skriva om det for jag gungar fortfarande haha.. Forsta dagen seglade vi i regnSTORM, var vall en upplevelse det med haha pa kvallen satt man bara uppe pa dack och chillade(precis som pa dagarna..) coolt att det kom delfiner & ville vara med pa kvallarna haha. Dagen efter akte vi till en ode o dar man sag skoldpaddor fran baten och pa on traskade vi till whiteheaven beach! Man badade med typ vatdrakter for att skydda sig mot farliga maneter.. Lunch efter det och vidare for att snorkla kring stora barriar revet! Tankte skita i det forst pga min fobi for allt som finns i vattnet samt vatten haha men man lever ju bara en gang sa var vart att gora stjart sallskap! Var typ som att simma i ett akvarium.. krasen tjej men tyckte inte att det var sa speciellt tror mina forvantningar var hogre! Upp pa baten igen och vidare till nasta hem for natten, delfiner aven dar pa kvallen.Sov hytterna var inte farliga heller, jag och stjart delade dubbelsang och jag lyckades hamna precis under en lucka som vi hade oppen under natterna sa man kunde ligga och kolla upp pa en stjarnklar himmel over south pacific ocean! Morgon efter drog vi direkt till nasta snorkelstalle, stod over denna gang och vantade pa mitt morgonkaffe istallet! haha. Seglade sedan vidare till hamnen i Airlie beach!
Lag och plaskade lite i en lagun precis dar vi bor har & bara hade det bra :)





Airlie beach


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att få nya bilder och berättelser, så jag vet att du (ni)mår bra.Vilket äventyr du är med om, jag skulle gärna velat göra detta,ler.Hur många dagar har ni kvar innan resan till Thailand. Vart flyger ni ifrån ? Här hemma är det fortfarande vinter. Snöar lite nästan varje dag nu, skitväder. Patrik hade sett dina fotbollspolare på träning när han ar på väg till sin hockeyträning. Det snöade och blåste som tusan. Han tänkte på dig då, vad du gjorde i värmen. Ha det så hörs vi. Kramar

2012-02-17 @ 11:32:31
Postat av: Mams

Vilka underbara bilder ;) Vi kanske ska satsa pa en segelbat?? Ha en underbar sista tid nu i Aussie innan nasta underbara tid i Thailand. Alskar dig <3

2012-02-17 @ 15:02:40
Postat av: Syrran och vilda

Hej Linn! Va mysigt och vilka fina kort! Det blir svårt att slå det här i Thailand.. Jag tycker att koalan var jätte jättesöt men ormen va mindre söt. Du är sötast! Puss och hej vi saknar dig!

2012-02-17 @ 15:29:45
URL: http://vildalinnea.blogg.se/
Postat av: Livia

Hej Linn!



Kan du ta med dig ett djur till mig när du kommer hem. Jag undrar vad du gör just nu. Är det dag eller natt? Jag vet att du är jättelångt borta och jag vet att du har kramat en orm och ett annat djur som jag inte vet vad det heter. Men den var lite lik farfar.



Jag och Lilly saknar dig!



Kram Livia

2012-02-18 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0