Magnetic Island

Godmorgon! Tankte lagga upp lite bilder men gar icke! Lagger in nagra bilder fran google sa ni far se hur vi bor iaf! Lite mulet idag sa finns inte sa mycket att gora, el a det gar inte att pressa.. Kanske bra for mina soleksem som aldrig forsvinner..Kliar sooom bara den!
Igarkvall nar vi lag i hangmattorna, vilket vi gor morgon-dag-kvall, sa kom det en "possum"?haha inte alls radd av sig om man sager sa! Tillslut sa tog den tag i min planbok och vagrade slappa taget om den! Sag hur den fick battre och battre grepp om den sa jag fick panik och slangde en glasflaska ratt i huvudet pa den.. stackaren men den far skylla sig sjalv! Hur pinsamt hade det inte varit om jag rakat doda den? haha mitt i en nationalpark..
Tiden gar sa snabbt! Pa torsdag natt aker vi vidare upp till Cairns! Varan SISTA bussresa & sista destination innan vi aker vidare till Thailand.
Igar tog vi en promenad till The Forts, en vandring upp till skit fin utsikt over on. Var hus/delar kvar fran andra varldskriget. Vi gick dit ist for buss och JA vi var helt dyngsura! Sa galet varmt har aven fast det ar mulet, gar inte att ha klader pa sig utan att det ser ut som att man varit och badat typ.

Vara kroppar har borjat saga ifran efter allt varat resande! Trotta pa att flytta runt sa mycket nu sa ska bli skont att komma till Thailand och mest bara slappa! Jobbigt liv vi har va?;) Nej men fasen vad mycket vi har hunnit med iaf!!



Svart att tro kanske men mina bilder ar finare!


En "possum".. helt ok sot men snacka om att den bara var ute efter pengar & juveler! Mina bilder pa den har ar ocksa sotare men jag far fixa en bildbomd senare fran Magnetic Island!


Kommentarer
Postat av: Syster

Ha ha du e ju så bra!! Men gå till ett apotek farmaci u kmow, och fråga om soleksemen de har säkert ngn superkräm piller typ!

Häftigt med seglingen! Här kan du få åka luftmadrass! Puss puss kom tidigare, vaaarmt här!

2012-02-21 @ 16:10:13
URL: http://iggyb.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi tycker att ni ska stanna nagra dagar till :(! Vi hinner inte komma tidigare!! Men ni moter vall oss nar vi stiger av baten antar jag! Vi ar dom som ar helt grona i ansiktet! :) hihi Grattis igen! Och snart ses vi :D LOVE YOU!

2012-02-22 @ 23:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0