I swear to tell the truth and other stories

m u l e t ... Vi la oss vid lagunen imorse trots molnen men blev inte sa langvarigt.. Ohh sa fort man varit en dag utan sol sa kanns det som att man ar uber blek! Men ok som sagt sa lar vi ju hinna sola mer ;) Vagrar komma hem blek sen..da kommer jag helt enkelt inte hem :p Sitter & chillar & bara kollar runt pa lite olika bloggar.. Sag att froken Gynning ar gravid. Gillar den tjejen starkt! & har faktiskt koll pa att vi fatt en liten prinsessa trots att vi ar pa andra sidan jordklotet! Var inne pa aftonbladet & laste massa kommentarer om att folk inte fattar hur de kan dopa ungen till Estelle??? WHY NOT? Palla manniskor som bara maste sitta & klaga pa allting! Gillar att hon ar hertiginna over Ostergotland.. Bra start, har hon ens oppnat ogonen?

 

Annars... Ska detta bli mitt sista inlagg som 21? Aret da jag typ inte gjorde nagonting? Fast det var det vart for annars hade jag inte varit har nu, i Cairns,Australien! Tillsammans med min fina kompis ♥
Aret som 22 borjar bra med party som sagt.....i Cairns ;) Sola/bada, flyget till Thailand & traffa syster & ganget samt att min fina pojkvan landar pa Kho Samui c:a 2v efter oss! Fragan ar vad fan man ska gora med livet nar man kommer hem????? Skaffa egen lya & fastjobb..igen. Soka till polisskolan?
22.. Herregud bara 22, om det ar nagonting jag lart mig under den har resan som jag tror ar bra for mig sa ar det att bara chilla & ta dagen som den kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma efter Dalarna, resan gick bra. Kul att höra dig resonera. Du börjar nog bli lite vuxen du oxå, ha ha. Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag tant Linn, ha ha. Du är snart lika gammal som pappa, eller har jag räknat fel ! Skämt åsido hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag. Kram pappa

2012-02-26 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0