"Du fyller ar idag" Tack Facebook!!

Jag & Felicia lag i vara sangar och horde INTE.. hur vara fina kamrater holl pa utanfor rummet.. hihi
Brandalarmet gick igang & jag sag framfor mig hur vi fick lov att ta vara vaskor i panik pa var fodelsedag haha! Men icke da, nar alarmet slutat sa kom det in 1,2,3,4,5,6st(!)tappra svenskar sjungandes med en varsin liten tarta till oss fodelsedagsbarn! Efter morgonmyset sa blev det lekar i poolen foljt av en bira pa rummet! Drog sedan ivag & lyxade till det med en brunch efter det & nu ar det bara massa forberedelser infor att firandet drar igang pa allvar!

 

22=fest=GOON

 


Kommentarer
Postat av: Storebror

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



Hoppas du får en jättefin 22-årsdag. Antar att den peakar snart. Borde ju vara sen kväll eller natt där nu :) Här har sportlovet precis börjat. Vi får låna farsgubbens stuga och sticker iväg inom någon timme. Har bokat hundspann till Livias stora förtjusning. Jag tycker det ska bli sådär. Vi tänker på dig varje dag- men lite extra just idag!



Många kramar brollan och tjejerna.

2012-02-27 @ 13:31:30
Postat av: Ullis

Hipp hipp hurra för bästa bästa dig idag!!!:D puss!

2012-02-27 @ 14:02:47
Postat av: syster

Grattis på födelsedagen finaste lillasyster och moster!! Hoppas du får en kul kväll! Längtar tills du kommer! Vilda rimmar: Ring 112 Linn fyller 22! ha ha kul unge! Puss puss puss från alla oss på Kohpangan!

2012-02-27 @ 14:23:15
URL: http://vildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0