vilken kille !

Var precis en på tv4 som skrapade fram 5 000 000kr! Helt okej om ni frågar mig! Annars så håller det här vädret på att ta död på mig.. Frös ihjäl under natten och imorse var jag så varm så killen bara drog på sig kläder & åkte iväg och handlade massa saker till mig innan han åkte till jobbet.. Kände igår kväll när jag la mig i soffan att kroppen verkligen var helt slut! Allt har gått i ett sedan jag kom hem. Nu blir jag nog liggandes här hela dagen iaf.. Ullis som var ledig idag! Boooo
Ska se till att vara duktig idag när jag ändå inte kan göra ngt spec! Oh jag vill så mycket! Har ju hela livet i händerna nu. Dags att låta hjärnan få arbeta!
nöjd tjej i fredags ;) lite piggare än nuläget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0