Day one

Morgonen började med en PW med dogsen på 40min. Blev 30min löpning efter det i underbart väder följt av styrka. HERREGUD vilken extremt dålig kondition, känns otroligt bra att man genomfört första nu.. Imorgon kör vi igen, skrämmande hur dåligt min kropp mår just nu. Verkar som att alla ska ut ikväll.. Tänkte först dra med ut men känner att jag måste jobba på träningen först. Alkohol får vänta... och nej man har inte lika kul utan
Så som jag är just nu så skulle det vara omöjligt att ens känns sig snygg hur mycket smink eller fina kläder man än skulle ta på sig!

Precis varit uppe i vällingby en sväng, gjort lite nytta samt hämtade ut mina ansiktsprodukter! Självklart kom jag hem med 2st bas linnen också.. why not..


låren ska bort nu! samt allt(?) annat..
mer redo än någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0