sweeet

Hade ställt klockan på 08 men vaknade 0730 och då var det ingen idé att snooza så jag drog på mig träningskläderna & knatade ner till gymmet. Milen avklarad + utfall & knäböj! Efter en promenad med dogsen så sitter jag nu i soffan med Kaffe(viktigt) & kollar på Unga mödrar haha kan inte rå för att jag gillar det..
Igår blev allt klart med skadan som min lilla Iza råkade ut för .. Skönt att ha det klart! Hon är återställd så gott det går (stissad när man går ut) & pengarna är tillbaks där dom ska vara!
Kanske belönar mig med lite shopping när mamma är hemma nästa vecka? På måndag kommer hon hem! :) Dock bara typ 10 dagar.. Efter det kommer det dröja innan vi ses igen! Booooo


hur SVÅRT kan det vara att hitta ett par snygga svarta enkla klackar??? Typ som de på bilden som en bloggare såklart hittat i London. Jag letar & letar men det finns ju fan ingenting som faller mig i smaken!
Det borde typ vara bland det enklaste som finns att hitta? men iiinte! VILL HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0