pälzzzz

Te & Yoghurt(?) infinner sig nu i min lilla mage ! Efter att ha levt på kaffe så var te mer än yammii :)
Jag måste införskaffa mig en finfin kompis till min skinnjacka! Var på jakt redan förra hösten men blidde inget.. Känns så fel som stor djurvän att ha en mysig räv t.ex runt halsen ! hallå det är fel, djuren kom inte för att värma oss eller ännu värre styla oss? Äta, ok. Men iaf! Den här fina kostar dryga 3000... Så den skriker ju mer än äkta!
Men den var ju så fin.. time will tell
Jobb 10-18 today! då hinner man träna efter. Jag & Stjärt tränade igår efter
jobbet med fokus på överdel, tyyycker nog att det känns lite där bak i ryggen hihi :))
.
jusste ! jag drömde att jag började spela fotboll i bp igeeen det var kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0