inte lätt när det är svårt

När jag vaknade imorse så tvingade jag mig ut på en långpromiss med dogsen sen fixade jag bara lite kaffe & packade in hundarna i bilen & brummade iväg till Norrtälje. Mötte upp syster där, kikade i lite affärer och sen bjöd hon på lunch så satt vi och pratade om allt mellan himmel & jord. Vidare hem till dom i Riala, plockade upp ungar på dagis & ungar som kom från skolan :) Skönt att träffa alla igen, alla bruna små saker som varit i Turkland 2 veckor! När klockan närmade sig 19 tog jag mig hemåt igen & satan i gatan vilken storm det är outside! Stormen blåste upp balkongdörren fastän den var stängd :/ Så den är typ trasig nu :p Bundit fast den med ett sidenband!
.
Imorgon måste jag ställa klockan så jag hinner til gymmet innan jobbet! Satsar på 1 mil imorgon!

ÄLSKAR ATT HA DIG MIN FINA STORESYSTER.    ps. du är sjukt snygg! ds.


Kommentarer
Postat av: mams

Asa!! Du ar sa snygg i den frisyren, kanon <3

2011-09-14 @ 14:12:56
Postat av: syster

ÅÅÅ jag ÄLSKAR dig min fina lillasyster!

2011-09-14 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0