kvällsdrömmer

Jag kan inte sluta drömma. Jag har min livs resa framför mig men ändå så fortsätter jag.. Det är så mycket jag vill se! Så mycket kvar att upptäcka. Om jag helt plötsligt vann en bra slant nu skulle jag inte tveka 1 sekund på att ta med mig pojken på en romantisk weekend till Paris! Aldrig varit där, men jag känner doften av kärlek ända härifrån. Det speciella med små weekend resor är att noga välja ut klädvalen! ooh vad underbart. längtar*


Älskar dessa kvällar när jag bara ligger i sängen med datorn & klickar runt på olika hemsidor & dreglarefter alla fina höstplagg! Älskar hösten! Önskar jag bara kunde få klicka hem allt jag ser !!!!!!!! gahhhh

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0