boring

Jag uppdaterar mindre & mindre för att jag ärligt talat inte alls gör någonting utöver det vanliga just nu. Jag jobbar, snålar för fullt på pengarna.. eller så gott det går, är trött på att spara så det kliar i fingrarna efter att bara få slösa slösa slösa!
Igår var vi iaf & kollade in ytterligare en lägenhet som var hur mysig som helst och man kan få den riktigt personlig! Men åter igen så är hyran lite för hög? Vet inte.. hoppas så mycket på en annan som jag vill kika på!

Efter en sjukt bra helg på jobbet så är jag ledig idag! Ska tvätta typ allt jag äger känns det som.. Försöka klämma in lite träning på det också :)


Något annat jag funtar på är att sätta 1 eller 2 st fjäderslingor i barret innan dec för att maxa looken wild spirit!

 

 

En annan sak är att jag försöker dra ner på kaffet! De senaste dagarna så har jag "klarat" mig på 1 kopp varannan dag! Känner att magen mår mycket bättre av det..
Det har blivit som ett måste att ta en kaffe direkt efter lunchen osv.. måste bryta trenden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0