resa tills jag dör

Ledig idag med vilket behövs för att ladda upp batterierna för de kommande dagarna.. Inventering på ingång! 06-20 både torsdag & fredag sen jobbar jag helgen + inventering igen 07-20 på måndag.. OOOM jag ska sova hela tisdagen? yepp!
För att tänka på roligare saker så återstår det 18 dagar på intersport.. Nu går tiden fortfortfort! Sitter redan och tänker på vad jag ska göra i vår? Jag vll inte leva livet & sen komma hem till.. det här? Inte för att jag ogillar det här men jag älskar att röra på mig så varför inte leva "samma liv" fast på olika platser?

Nu ska jag njuta klart av mitt kaffe sen sticka ner till gymmet! Supertaggad! 2 november & jag slarvade igår så nu är det 100% ansträngning som gäller månaden ut!
.
fy vad taggad jag blev! ska köra total slut på mig nuuu
måste sluta helt med mjölk produkter också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0