en helg

helloooooooooooo jag startade min lediga helg med att åka upp till Riala & mysa med min syster och familjen :) Åt så mycket gott där som alltid när Ken är i farten! Passar på också eftersom att det är så tomt här hemma haha! Därefter skjussade papsen hem mig bara snabbt så ja fick byta om sen vidare hem till stjärtis där vi gjorde oss i ordning för att träffa lite tjejor hos marie :) Satt där, babblade, drack, skratta hade mys & sen drog vi till min M där massa grappar var då.. Kvällen avslutades med en morgonpromenad vid 04 från gård - nälsta, själv, ensam, aloone! Men jag lever !


Idag gick jag upp till vby och köpte med mig en kebab pizza hem till bror & tess! Bruna, fräscha grejjer var dom! Anyway! Lika snabbt som jag åt pizzan kom jag på varför det var så sjukt länge sen som jag käkade det innan... Fy vad äckligt det är, jag ska aldrig mer äta pizza!
Efter det köpte jag med mig knäckebröd hem (så jag klarar mig till nästa lön) och inväntade stjärtis så har vi bara suttit i soffan och degat :)
Nu ska jag fan lyxa till kvällen med en latte i min ensamhet! Köpte faktiskt mjölk idag också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att pappsen fick vara med på din sida !! Skitstolt. Är i Dalarna igen,fick beröm av min sjukgymnast över min träning.Sitter och solar på verandan.Helskönt. På lördag åker Margareta ner med mig till Sthlm.Puss,vi kanske kan träffas ?

2011-05-30 @ 18:56:04
Postat av: Anonym

Tänk att pappsen fick vara med på din sida !! Skitstolt. Är i Dalarna igen,fick beröm av min sjukgymnast över min träning.Sitter och solar på verandan.Helskönt. På lördag åker Margareta ner med mig till Sthlm.Puss,vi kanske kan träffas ?

2011-05-30 @ 18:56:37
Postat av: Syster

F-n va bra vi är!! Puss

2011-05-31 @ 06:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0