Nu håller vi tummarna.

Skiter i att den här bloggen är öppen men ibland ska man verkligen inte ha pojkvän! Vad är grejen men att aldrig kunna gå ut en kväll och bara få ha kul med sina kompisar? Säger inte att jag är felfri men det är det fan ingen som är. Skiter i detaljer, hade iaf roligt tills jag sket i jackan i garderoben & drog hem (tack stjärt för att du tog den<3).

Först var vi lite tjejer hemma hos Jannie som varit ute & rest/levt livet några månader. Sedan drog vi vidare ut ..
Nu sitter jag här och inväntar ett par som ska kolla in vår lägehet för ev. byte. HOPPASHOPPASHOPPAS!!
Jag har städat osv så mer kan jag inte göra.. Låt det ske...
Ikväll ska jag mysa med b.la mamma & storebror <3
-
förresten så ser jag ut som 7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0