golfarn

Hej det känns som att det är fredag idag.. det ÄR fredag idag!! fast när jag vaknade kändes det som lördag.. äsch en dag till på jobbet dör jag väll inte av!
Igår efter jobbet skulle jag iaf skynda mig hem med cykeln så att jag och M skulle hinna skjuta nej SLÅ lite bollar.. men med inge luft i bakdäcket så fick han plocka mig och cykeln i barkarby så åkte vi vidare med öppen baklucka, jag hållandes i cykeln så att den inte skulle åka ut till golfbanan! Haha, köpte till och med en vante nej handske på jobbet så att jag skulle passa in!
Ge mig några gånger så kommer det snart gå felfritt för min del! yeppyepp! Älskar att man kan ha en anledning till att ta en weekend till något varmt jvla ställe "bara" för att få spela golf!
Nu kör vi!



golfARN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0