jvla luddrigt inlägg

............... imorse när jag vaknade ville jag bara att den här dagen skulle vara över! mmmm vet! bra start linn.
Nu sitter jag här hemma, själv. eller har ju hundarna. Åkte & handlade direkt efter jobbet, resten fixas imorgon! Fan vad jag längtar till imorgon ... FINALLY ska jag få träffa mina tjejer. Helt sjukt, det kan inte vara ok att träffa så lite vänner som jag gör... Det kan inte vara ok att ha så lite fritid som jag har. Nej jag vet att det inte är ok. 21 år & slutkörd. Utan mitt mål jag har så skulle jag gräva ner mig. POSITIVT LINN! JAAAAAAA för imorgon är imorgon & ingen annan dag! Precis! Ja, som sagt mina närmsta vänner är skor,skor,skor,skor sa jag skor? jag älskar skor! jag lever för skor hahahaha man önskar ju att det där var ett skämt! Det var m
eningen att det skulle vara ett skämt men insåg när jag skrev det "jag lever för skor" ÖÖÖÖÖÖÖÖ SANT!
Äsch grabben i graven bredvid på tv!
Imorgon kommer jag vara glad! ..& full punkt


min fina vän elin & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0