for a while then..

..varför sluta när jag ändå kommer vilja skriva lite efter sommaren om planerna blir som planerat...
bloggen får la helt enkelt hänga med ett tag till!
.
träningen flyter på bra , för er som undra höhö xD
Gjorde dock illa mig lite imorse efter gymmet när ja skulle fixa kaffe! Buuu men kletat med "barn-rump" salva hela dagen så det ser hyffsat bra ut ...
.
Supergänget som stängde idag! Inga mindre än *trummor* jag, Sofiiiiiii & Patric! Va en kund som kom in med en skål med godis som tack för att vi hittat hennes nycklar. Idag var verkligen en sådan dag då det satt så rätt! 3 trötta jävlar, lämnade i skiten haha.
.
+ ett par godingar jag lagt undan åt pojken! HEJ JAG ÄLSKAR NIKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0