blogg?

heiiiiiii . Är våren här eller? ALLA ska ha springskor nu & CONVERSE! Känns att skor är igång på jobbet igen! Dagen gick sjukt fort! skyndade mig hem för att hinna gymma men så var det stängt! Jag tog mig ut & sprang fast jag verkligen inte orkade! CRED!
.
Bror & tess är här, vi ska la äta lite sen får vi se vart vinden för mig om det blir något trevligt =)
VARFÖR BLOGGAR JAG?! JO för att jag ska ha någonting att göra!!!! Funderar starkt på att sluta! Jag kommer vilja skriva ngt varje dag men varför????? Kanske fjantigt kanske inte men känns som att jag vuxet ifrån detta??????

Kommentarer
Postat av: josskoss

Näj lingling du får inte sluta, vad ska jag då läsa?!



Btw vi måste hooka snart<3

2011-03-27 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0