BERNS

Såååådärja. Satte klockan på 11:15 för att piggna till så gott det går. Flickorna har match idag i S-tälje så ska skjussa! Så ju mer jag piggnar till desto bättre! eelller?
Vi var iaf här igår & åt tacos & drack lite cosyy =) Fick en jätte fin orm ring från Kenzas kollektion + ett skit fint armband med ett litet rosa bandet på & ett hjärta LOVELOVELOVE =) Sen bar det av mot Berns. Me Like!
Jag är så jävla bra/sjuk så det första jag gjorde när jag kom hem inatt var att diska & fixa. Haha ja nu när man vaknar upp är det jävligt skönt att det är gjort!
amän okej rå pussss påre elin! =))
bjuder på den här Nea bara för att du ser så j*vla brun ut!
sofi fastnade för min lille samling (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0