48 dagar

Kan det gå segare? Jag verkligen vaknar på mornarna & räknar hur många dagar det är kvar till Shanghai.... För varje dag som går så har det gått EN liten dag.. rätt logiskt va, men måste det gå så segt?
Vi fick in converse igår & jag började med att lägga undan 3st till moí eftersom att storlekarna går på en gång! Men då är frågan! Är man dum om man köper converse innan Kina? Tacksam för svar ullis.... & du vet hur jag är mot *host kopior haha...
.
Var på jobbet 08-12:30 imorse för möte+utbildning. M skjussade dit mig så att jag kunde vara hurtig & springa hem. Och det gjorde jag, hann inte ens reagera på att jag sprang förrens jag var hemma! Första låten som kom upp när jag klickade upp itunes var Cee-Lo - FUCK YOU kunde seriöst inte bli mer perfekt.
.
ledsen för trista inlägg men jag fastnar uppenbarligen inte på bild längre.
eller för tillfället.




Kommentarer
Postat av: Ullis

Linn!! :) Det finns en converse outlet butik här med ÄKTA skor :) Mkt billigt!!!! :D <3 Längtar med som en tok!!!! :) KRAM!!!

2011-03-01 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0