23 dagar kvar

FFFFFREEEDAG! men jobbar helgen ............... Tog mig till gymmet nu på morgonen, blev mest styrka. Har ändrat min träning från att bara köra kondition till att köra kondition & styrka! Kom till en fas då jag slutade med all styrka för att gå ner i vikt.... Nu är jag tillbaka, satsar på snygg överkropp el hela kroppen såklart!
Räkningar är betalade (surt!) , duschat & ligger här i sängen med en kopp kaffe i väntan på att man ska börja göra sig redo för jobbet! Man borde få sluta tidigare än 20 de fredagar som man faktiskt jobbar helgen.. men icke
.
update från bowlingen igår:
vi är sams, det gick bra! Gjorde sammanlagt 10 strike under 3 serier ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0