17 mars och sliten tjej vare här

Godmorgon.
Ligger i sängen & degar med en hel frukostbricka bredvid mig. Kände för att lyxa till det för mig själv. Var sjukt trött igår & har fullt upp att göra på jobbet varje dag. 17 mars idag & 17 april åker vi... vilket innebär att man kan börja nedräkningen. Längtar sjukt mycket, ska bli så härligt att äventyra & få klä upp sig lite. Älskar kläder men det är inte ofta som jag får ta nytta av det känns det som eftersom att jag jobbar i jobbtröja (ful) & knappt ledig.. Men som sagt det är 2 veckor kvar av mars sen är vi inne på April! Bett om semester till sommaren har man gjort också, lyxade även till det där med 2 veckor hehe känns som att tiden kommer gå hyfsat snabbt nu. Snart är det sommar & värme, snart är du frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0