"inge liv veckan"

Sååå ere! Den här veckan jobbar jag 48h. Ledig torsdag annars är det jobbjobbjobb som gäller denna vecka!
Men på lunchen så fick Carro mig att inse att det är midsommar nästa helg!? Vafan?? Nu? Vad händer på midsommar???
...Så med andra ord känns det helt ok att den här veckan ser ut som den gör!
Imorse kom jag på lite för sent att jag ville ta en promenad till jobbet så det blev en kvick jvla promiss för att hinna i tid! Efter de dryga 7 km så väntade 10h arbete! Som alltid så är måndagar de dagar som går snabbast även fast det är den längsta jobbdagen. Strax efter 20 plockade pojkelojken upp mig så körde vi till Grimsta & sprang spåret följt av styrka! Kompis det går bra nu :)! Längtar tills klockan ringer imorgon så jag får ta min kaffe ! ♥
bara för att vi är så jävla lika & för att jag älskar dig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0