..där kom blixten också! cooosy

Fan vad regn luktar GOTT! Det verkligen öser ner så har balkongen öppen så att Kilroy får lite luft! Han ligger utslagen i buren, antingen är han bara trött på livet nu efter dryga 2 år? Eller så är det för varmt! Käämpa råttan!
Var riktigt skönt att få lyxa till det lite med en behandling även fast jag är helt röd i fejjan nu :p Produkterna kom även fram idag så nu är det bara att tuta & köra!
Hittade lite smått & gott i centrum också, efter det sprang jag & pojken spåret! Hepphepp vad duktiga vi blivit :) älskar när man både ser & känner resultat!
Nu måste jag väll få i mig ngt i magen och sen väntar jag bara på att tjejerna ska komma! =)
.
finally, älskar(!) halsbandet, blev även ett enkelt linne & 2 par haremsbyxor likelikelike

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det gick bra med behandlingen. Hoppas ni får trevligt ikväll. Hör utav dig när du känner för det. Kramar Pappa

2011-06-21 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0