bra linn.fast bättre kan du

yeäjj tog mitt rekord idag (: (sprang snabbare idag än min bästa tid förra sommaren) Kändes skit tungt & segt i benen men tydligen inte, min & pojkens rundor i spåret börjar ta sig. Fan vad bra det känns nu! Älskar när man är i form! Har en ny favvo låt btw.. Inte så pepp kanske, inge pepp alls men bra är den!
Nu ska jag äta min tonfirre till middag! yeppyepp åt pyttttt till lunch sååå..
Förresten 1 anledning till min hy är min träning, svett osv... Tycker att om det är någon som ska få dålig hy så är det väll ändå slöhögar!?
Jaja.. Nu är frågan, Ska man pallra sig ner & köra ett body jam pass med stjärt el ej??

Hur duktig man än är så kan man alltid bättre. Så är det


Kommentarer
Postat av: Mickis

Halloj, hoppas det gick bra idag.

Jag fick acne på ryggen i höstas när jag tränade som hårdast och jag ljuger inte när jag säger att det gick bort när jag använde complexion cleanser(tvålen) och den gula gelen.

2011-06-16 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0