Bra helg

Aaaallå! Är så hungrig så jag inte ens kan äta ..typ!  Bra helg!
Igår var det nog jordens segaste fredag att jobba men tiden gick & feter det hyrde jag & Micke film.. "PUSS" , SE INTE DEN! Även fast det är bröderna skarsgård så var den så OTROLIGT DÅLIG!!! Så dålig så vi stängde av och tog oss in till stan istället! Glad för det för där inne mötte jag upp mina fina fotbolls brudar på Sommar. Najs ställe, nog favoriten :) synd att de stänger 02 bara men men..
.
Imorse mötte jag först upp en tjej i spånga som jag köpte mina älsklings jeans av  ;) de turkosa längre ner i bloggen.. Följt av en sväng i Vällingby, solning hemma hos stjärt & snabba ryck för att hinna gymma innan det stängde! Hurtiga tjejer! SkönT!
Nu ska jag chilla med mina hundar & äta min gröööööt, får se om det blir Rålis ikväll kanske?
.
Suddig bild från igår på sommar. Jag & min vän Elin som jag tycker så jävla mycket om!
Den tjejen har ett så stort hjärta! Går inte att förklara hur mysig hon är. Me LOVE HER
När jag ser henne vill jag typ bara skrika av lycka & banka huvve i marken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0