U SMILE I SMILE

Kan man inte älska söder? Och kan man inte älska att ha ullis hemma igen? Älskar sättet vi tänker på. Ingenting(!) är omöjligt, gäller bara att man tar tummen ur arslet och tar tag i det! Typiskt svenskar att vara avundsjuka på allt & alla. Jag vet iaf att när/om jag väl kommer iväg här ifrån så ska jag ta mig dit jag känner för, tänk känslan att inte känna sig tvungen till att komma tillbaka på bestämd tid.. Hur underbart? Jobba när pengarna är slut osv..

i wish

 

Stockholm är fint. Men varför föds man om man inte ska upptäcka världen runt omkring?


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Kul att du lämnat förorten! Bättre sent än aldrig! Syyynd att du inte ville bo i hornstull mohaha!! Ses snart eller?? Söndag!

2011-07-14 @ 21:58:05
Postat av: ulrika

Love you!!!

2011-07-14 @ 22:49:27
Postat av: Linn

Assoo jo vill bo där :( jobbar i helgen ;(



Love u tooo :)

2011-07-14 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0