husbil semester fram till söndag

TJEEENA! Haft det super i Göteborg tillsammans med min Stjärt! Det var kanon att bo på Gothia Towers & ett stort jävla + med frukost buffé haha viktigast! Minns inte när jag sov så skönt sist! En hel dag på Liseberg igår (där ja höll på att dö av "upswing" FYFAN haha) följt av en misslyckad utgång haha besvikna tjejer vad det gäller göteborgs kvällsliv!! På onsdagen när vi kom fram började vi nästan direkt med en kall öl i solen och bara njöt! Blev middag på Hard Rock och ytterligare någon öl efter det!
Idag checkade vi ut runt 11 och låg mest & njöt ännu mera av solen till det var dags att lämna Carro vid centralstationen!


Jag hoppade in i husbilen tillsammans med hundarna, mami & B för att börja resandet som avslutades på Tjörn där vi nu står på Almö Camping haha! Markisen är ute, bordet.. stolarna & mamma står och fixar med salladen medan B står och steker köttet på grillen! Haha jag lever helt enkelt campingliv!
Imorgon startar vi motorn igen för att dra iväg mot smögen där vi ska sola ännu mera (fast solen inte tar!) & mööjligtvis hejja lite på pojken som spelar innebandy där!
På söndag börjar då min och bebjis resa mot Norge. Där jag det första vi gör ska köpa en vit ros från mig och mina fina vänner & lägga i Oslo..












.. OCH NU! PÅ ALMÖ CAMPING!





NU SKA VI ÄTA! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo min dotter !

Du verkar ha fått en bra start på semestern !Hoppas du badar i Västerhavet,älskar detta badvatten.Fint av dig att lägga en ros i Oslo. Man tänker på dessa offer varje dag.Ha en fortsatt trevlig semester, det är du värd.Va rädd om dig. Kramar ifrån pappa

2011-07-30 @ 12:51:51
Postat av: syyyster

saaaknar dig! Kul att du har kul! Puss till mamma marie oxå! Min lur är död charlie har dregglat sönder den...Ring på Kens el iggy/Vildas! Puss till er alla!!

2011-07-30 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0