vill ha sommar....

här ligger jag i sängen och slappar.. äter russin medan Akilles ligger och kollar på mig med sina stora söta ögon.. måste gå ut med dom snart. Det kanske får en att vakna till ! Ska till gymmet sen, köpa en celsius & springa milen tänkte jag ..
Skulle lägga in en bild på mig & älskling från i somras när vi var i Norge men hittar inte bilderna!! Min hårddisk är typ paj också för den vill inte funka?! Har fan hela mitt liv på den! Iaf så längtar jag till Norge så jag håller på att spricka! Ska tillbringa min lediga tid i sommar där, varenda lediga stund ska jag vara där =) vilket inte blir så mycket för fan vad jag ska jobba i sommar!
min bebis i norge -10 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0