Jag älskar er

vad ska man säga .. sitter & pratar med stjärt på skype just nu.. kan ju inte börja året bättre ! Sen att jag fick avsluta 2010 tsm med syrran + starta 2011 med henne gör ju saken ännu bättre :) Mitt nyår blev hur mysigt som helst ! Pojkvännen, Syrran, Ken & barnen (förutom vilda som va hos en kompis).
Jag är glad att det är 2011. 2010 va inte alls mitt år. förutom att jag fick fast jobb & körkort så har det inte alls varit så bra... Visst har man haft bra stunder med Cypern, Fallskärmshoppning, USA hos stjärt & tider med vänner,pojkvän & familj. Charlie kom till världen & Lilly! Men min storesyster fick cancer. 2011 kommer vara året då du kämpat dig igenom det! 2011 kommer även vara det året då jag får åka till Austarlien b.la.? känner iaf på mig att 2011 kommer bli så mycket bättre än 2010.

Kommentarer
Postat av: Mams

Vilka bilder <3 Älskar er! puss & kram

2011-01-01 @ 19:29:47
Postat av: syrran

ÅÅÅ Vad jag älskar dig min allra finaste syster!

Är så glad över att ni ville vara här med oss! 2011 ska jag kämpa satan - cancerbajs, jag ska vinna!!!!

Pussa din prins Micke!

Kram ( Gud vilka söta barn jag har!)

2011-01-01 @ 22:27:55
Postat av: linn

ja du/ni har verkligen lyckats med dom ! ;) haha söta som socker allihopa :) kommer snart och busar lite mer :)

klart du ska vinna ! jag & carro pratade lite idag & om ni är i thailand redan över julen så firar vi tillsammans där :)! love you !

2011-01-01 @ 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0