trött & irriterad tjej

Lång dag, 10-20 men kändes så mkt längre, seg med andra ord! Åkte förbi pappa i spånga snabbt och kikade på nya lägenheten och gav bror skjuss hem. Nu ligger jag här trött & irriterad i min nya säng som Micke & hans far var snälla och körde hit efter att dom slutat! Kanske vaknar man upp imorgon utan rygg ont? Fast all smärta i ryggen kommer nog inte från sängen... Fan vad man kånkar & bär hela tiden på jobbet .. Fast det vet väll inte du ha-ha-ha.

Imorgon åker mina bajs kompisar Elin,Finen & Nea till Thailand...  Inte avis jag inte nejnej men jag får tänka framåt istället. Ha så underbart fina vänner & njutNJUT åt mig, I NEEEED IT!



bilden passar ju helt perfekt! Humöret får säga sitt & ni ser även mina 3 fina thailando vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0