känslor

Efter en hektisk dag på jobbet så ligger jag här i sängen i min underbara rosa one piece. Ligger & läser i min blogg, (el jag kom en månad tills jag var tvungen att skriva av mig) 2009. vilket år. Alla glada inlägg efter skoldagar tillsammans med Elin,Hille & Finen. Tror inte mitt leende kan bli större än när jag tänker tillbaka på oss. Ingen av oss kunde någonsin tro att det skulle bli såhär? Tror inte ens att folk som såg oss tillsammans kunde ana det.. Jag blir så ledsen när jag tänker på det, jag vill bara ta tag i dig & ruska om dig. Önskar att det gick, att det hjälpte. Men det enda som hjälper är att du kommer på det själv (vilket du nog tyvärr inte kommer?). Kommer på vem du va, vem du är. ..& fram för allt vad du förtjänar. Jag vet att det här inte är vad du vill, el jag hoppas det iaf. Jag skiter i vad alla säger, jag kommer alltid ALLTID att älska oss! När jag läser allting i min blogg önskar jag att man skulle kunna spola tillbaka tiden lite som man ville.

Oavsett om livet går vidare & nya kompisar trillar in så kommer ni alltid att vara ni. Vi fyra kommer alltid att finnas. Så starka minnen som vi har försvinner inte bara. Haha när vi gick omkring i Vällingby C och pratade om hur våra döttrar kommer bli som oss tillsammans om inte värre? Asso fatta om vi skulle bli typ ovänner någongång, fatta vad mycket saker vi skulle kunna sprida om varandra? Vi har ju blottat oss totalt för varandra. Ni har varit min axel att luta mig mot, det är ni 3 som känner mig till 100%.
det här är för starka känslor för att bara skita i. jag vet att du tycker det också väntar bara på att du ska visa det!

Kommentarer
Postat av: eileen

<3

2011-01-05 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0