en natt på golvet

jag sov på golvet i natt!.. vaknade när pojken skulle till jobbet så då tog jag täcket & la mig i sängen utan att säga hej då haha. Han va sur när jag skulle lägga mig igår så jag fick ingen plats så envisa jag tog mitt täcke & la mig på golvet! Kan ju inte påstå att jag sovit som en gud. Det har varit hårt & drömt massa dumma drömmar.
Nu har jag iaf ätit lite frukost & ska snart ta mig ner till gymmet! Min kropp har börjat visa tecken efter all träning nu, positivt såklart men den börjar även bli ganska trött.. Inte bestämt mig för vad jag ska köra idag, kondition iaf..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du kamma dig ! Gör inte så ! kram pappa

2011-01-14 @ 22:18:26
Postat av: Anonym

Lyssna på din kropp! mams

2011-01-14 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0