chill söndag

Det har varit en lugn dag idag. Micke hämtade mig i stan i natt så sjukt skönt att slippa ta sig hem med tåg... Låg och drog oss i sängen tills klockan började närma sig 13 ! Micke åkte iväg och köpte mat på godaste orion till oss :) Blev en kyckling sallad med curry till frukost/lunch YAMMII!
Sen efter lite mer slappande fick han skjussa hem mig för han skulle på match. Tog en promenad för att inte sega till allt för mycket sen tog jag bilen hem till papi och kikade på alla saker om det var något jag ville ha kvar eller kasta.... Trist att radhuset är sålt men thats it! Finns så mycket som man skulle vilja ha kvar men vet att det mest kommer ligga och damma någonstans så tog inte med mig så mycket...
Tog iaf med mig det här konstverket som jag fick av Elin i Falun när jag fyllde år ! Minns inte när det var? 15 kanske? Den är grym iaf haha fick en dikt också som också ska ligga här någonstans.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0