Imorgon hittar ni mig på gymmet

hejsan, här ligger jag & andas in rök =) Det brinner "typ" i trapphuset.................... Helt normalt, visst? Nej men luktat såhär förut men vafan.. Gått & sniffat på alla grannars dörrar nu & det luktar som starkast utomhus... Sen att det känns tjockt att andas.. klart man blir nojjig.. Fatta hur mycket allt man äger är värt! Skulle aldrig lämna lägenheten utan att få med mig alla kläder,skor,väskor,jackor osv...! never!
En annan sak är att jag är så jävla TRÖTT på all den ÅNGEST jag fan alltid har.... Det är mycket nu med alltfanting! En liten sak är iaf att jag ska sluta unna mig EN gång i veckan... inte värt det.
.
Var iaf mysigt hemma hos syrran & gänget som alltid. Gick hur bra som helst att skjussa Iggy till träningen. Snacka om att det väckte minnen/känslor av att sitta & kolla på när grabbarna spelade fotboll. Saknade det enormt! Men vet att just "det" är förbi... Ville så gärna ta en boll och stå & köra lite bredvid men tog mig inte den friheten....
Världens BÄSTA Iggy i vitt. Grabben la den på nacken & gjorde armhävning! Stolt moster!
Sen efter det ändrade vi lite på mitt hår eeehehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0