hälsning till mina "utländska" vänner

om vi säger såhär... tack tack TACK lilla pappa för att han skjussar mig till jobbet idag! tvek på att jag ens skulle velat köra bil till jobbet själv... inte okej att det snöat såhär mycket.. så tog en bild som en hälsning till mina "utländska" vänner Carro & Jannica, Ullis, Nea, Finen & Elin.. NJUT där ni befinner er förfan!
nu ska jag ut med hundarna!

update: skadeglädje ! fan vad kul det är att se hur folk krigar med att få fram sina bilar när de stått parkerade längs kanten haha tur för dom att det kom ut en gubbe & frågade om de ville låna hans spade! Han måste ju suttit & kollat ut genom fönstret & också insett att det var kört, sj skulle jag låtit dom kämpa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0