är det såhär det känns att va ..vuxen

buuuuu snart åker min mami igen! 2 veckor på Bali! ..fast det är hon värd. Jag hade en mysig födelsedag trots att jag jobbade. Vi satt här hemma & åt massa bakelser & god mat. Öppnade presenter så att tårarna kom av glädje haha. Sist jag grät för en present var när jag fick min Tommy Hilfigher jacka & igår fick jag min Barbour jacka! ME LIKE. Gud vad jag ska använda den flitigt i vår. Vill bara att den värsta kylan ska försvinna nu. Har jag sagt att jag längtar till Shanghai!!!? C:a 1,5 månad kvar... det kommer gå fort, i hope! Jag är en bok slukare bara jag kommer igång med läsningen & jag fick 2st av Nicole Richie igår som jag bara vill komma igång med. Hej flygresan du är efterlängtad!

Men först är det massa jobb som väntar.. Ska fixa mig nu & prata lite med mami innan dom drar. Buu känns som att man flyttat, börjar bli van att klara mig själv (förutom tvätt haha) men jag trivs ju så bra tsm med dig mami =)  hoho
ps. på lördag ska jag festa med mina efterlängtade muppisar ! wiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0