wangberg.blogg.se=Stjarts!

Hej Svejs dar hemma! Kom fram till Auckland igar Finally! Lagom trotta tjejer var det, madde sa daligt igarkvall for att man var sa javla trott! Tror vi gick och la oss strax innan 9 och jag somnade pa en gang.. Vaknade till en gang inatt och trodde seriost inte att jag skulle kunna somna om men det gick, tur det for klockan halv 8 var det dags att kliva upp da lilla Stjart redan varit klarvaken i nagra timmar haha.. Blev en smoothie att ta med upp till Albert Park som ar hur fin som helst ! Satt dar ett tag och myste till solen sedan begav vi oss vidare till Mission Bay som ar en popular strand har i staden.. Far se senare idag hur mycket farg vi lyckades fa.. Men satan vad varmt det var! Forutom i skuggan, da fryste man fan ihjal.. Jobbigt vi har det har va? Haha

Kanner att man borjar bli lite halv seg nu sa blir nog en tidig nattning ikvall med da vi imorgon vid 0720 beger oss vidare mot nasta stalle! Hej da Auckland och Hej Paihia! Lets go sand boarding hoho

Kanns lite konstigt att ga omkring i varmen och lyssna pa julmusik fran alla butiker haha. Nar vi lag pa stranden idag sa var det ett gang ”aldre damer” som hade julklapps delning haha!

BTW, galler att njuuta nu fan under resan for helt arligt sa har jag svart att tro att jag tanker satta mig pa alla flyg en gang till! Men you never know!

 

 Stjart forsta dagen vid hamnen (notera efter en lang resa!/carro)

Hinner ej ladda upp nagra bilder sorryborry men dom kommer!


Kommentarer
Postat av: syyyster

Härligt!! Det roliga är att du snart kommer hata bussar lika mkt som flyg ha ha!! Skönt att du bloggar skiiitväder här va så glada att ni är där! puss

2011-12-09 @ 07:51:17
Postat av: ullis

Så avundsjuuuk! Allting verkar ha gått bra :) Ja vi vill se massa massa kort :D Nu ska jag bege mig mot Täby Centrum... Kramar till er!! <3

2011-12-09 @ 09:00:14
Postat av: Mams

:) Kul att hora att allt ar bra. Imorgon aker jag till Sverige. Konstigt att du inte ska vara dar da. Kommer att sakna dig saaa mycket :) Vill se bilder fran Nya Zeeland. puss puss

2011-12-10 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0