LOVE YOU YOU YOU!!!! MY LOVE

Usch.... Nu har älsklingen åkt till jobbet.. Vad ska man säga..
Från att ha dig nära nästan varje dag till att inte få krama om dig på 4 (kanske 3) månader..
Det är inte konstigt att jag kommer dö av saknad! Men herregud vad snabbt tiden kommer gå! Det är nyttigt att vara ifrån varandra lite också ;) Ska se till att leva livet nu & verkligen njuta av äventyret med min bästa vän!!
Vem vet.. kanske ses vi i älskade thailand ! ..eller jag hoppas iaf :)
Mycket att göra nu! Har c:a 3h på mig nu att fixa & dona med packningen! Ullis kommer hit en sväng om inte alls lång tid för att ta en frukost och säga hejdå.. Hon har inget annat val än att hjälpa mig med packningen också!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0